nedeľa 15. apríla 2012

Where is the sun?

Nebudem Vám motať medové motúziky okolo úst a hovoriť, aký som mala skvelý víkend, pretože nebol. Príšerne som sa nudila, aj keď som mala možnosť čítať moje milované knihy a časáčiky. Lenže takéto počasie ma tak vyšťavilo, že som ani na ne nemala náladu. Teším sa na viac slnečných lúčov, keď sa naša záhrada zaplaví púpavami a možno potom pôjdem viť aj vence :)  Mimochodom až po spísaní vecí, ktoré mám na sebe som si všimla, že dosť ich je z Primarku. Nechápem prečo tak veľa ľudí na tento obchod nadáva, vraj príliš lacné a nekvalitné. Ja musím povedať, že si ho neviem vynachváliť. Niektoré veci mám 6-5 rokov staré, nosím ich takmer stále, boli xy krát prané, žehlené a stále sú ako nové, bez žmolkov, scvrknutia, zblednutia. Len topánky a kabelky mi už odchádzajú, lebo tie sú vyťažené najviac :) Vždy keď sa dostanem do Británie navštívim Primark a odnesiem si kopu vecí. Tak!

                                                                                                            bunda/parka - New Yorker
                                                                                                              sveter/jumper - Primark
                                                                                                              legíny/leggings - Primark
                                                                                                              topánky/boots - Primark
                                                                                                                 taška/bag - Primark
                                                                                                       hodinky/watch - požičané/borrow

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára