piatok 30. novembra 2012

funny pig

Nemám vo zvyku fotiť obaly nebodaj škatule, veď zväčša nie sú ničím výnimočné. Ale keď mi poštou prišla táto zábavná prasiatková, musela som sa smiať. A tak som sa rozhodla, že sa s vami o ňu podelím, aby aj vám vyčarovala úsmev na tvári. A zároveň prezradím aj jej obsah. Jesenné čižmičky sú príjemné, mäkké a najmä pohodlné aj pre dlhé prechádzky.


                                                                                                        čižmy/boots - BitterSweet

4 komentáre:

  1. super cute!!

    I want to invite you to great giveaway in my blog!
    You can win your favorite Dress from InloveWithFashion!
    XOXO

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sú krásne <33
    Prosím like na moju novú fb page :) http://www.facebook.com/pages/Beauty-Fashion-tips-by-Bee/306288669482374

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné :)
    Na mojom blogu mám súťaž o náušnice, podmienky sú veľmi jednoduché, neváhaj a pridaj sa :) http://inspirationbybee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. My dear many kisses for you!!!
    Sonia.

    OdpovedaťOdstrániť