piatok, 30. novembra 2012

funny pig

Nemám vo zvyku fotiť obaly nebodaj škatule, veď zväčša nie sú ničím výnimočné. Ale keď mi poštou prišla táto zábavná prasiatková, musela som sa smiať. A tak som sa rozhodla, že sa s vami o ňu podelím, aby aj vám vyčarovala úsmev na tvári. A zároveň prezradím aj jej obsah. Jesenné čižmičky sú príjemné, mäkké a najmä pohodlné aj pre dlhé prechádzky.


                                                                                                        čižmy/boots - BitterSweet

4 komentáre:

  1. super cute!!

    I want to invite you to great giveaway in my blog!
    You can win your favorite Dress from InloveWithFashion!
    XOXO

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sú krásne <33
    Prosím like na moju novú fb page :) http://www.facebook.com/pages/Beauty-Fashion-tips-by-Bee/306288669482374

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné :)
    Na mojom blogu mám súťaž o náušnice, podmienky sú veľmi jednoduché, neváhaj a pridaj sa :) http://inspirationbybee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. My dear many kisses for you!!!
    Sonia.

    OdpovedaťOdstrániť