sobota 19. januára 2013

it´s winter time!

Zbožňujem sneh!! Zbožňujem pozerať sa na malé biele vločky padajúce na zem. Zbožňujem výhľad na zasneženú krajinu. Čľapkanice ale v láske nemám...
P.S.: Asi tak dve hodiny po dofotení som našla v skrini perfektné červené koženkové rukavičky, ktoré by sa mi hodili viac. Úplne som zabudla, že ich mám. Čo už, snáď nabudúce.

                                                 sveter/sweater - H&M
                                                 legíny/leggings - paradnica.sk
                                                 topánky/shoes - Altero
                                                 šál/scarf - Zara
                                                 čiapka/beanie - H&M
                                                 kožené rukavičky/leather gloves - H&M  

14 komentárov:

  1. pekné, tie červené rukavičky by išli viacej (už sa tešim čo ich uvidím nabudúce) ale to nevadí lebo aj tieto rukavičky boli peknučké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja som mala v pláne kúpiť si koženkové rukavice, ale nejako z toho vzišlo. Vonku veľmi nechodím, ja zimu neznášam a keď predsalen mám skúšku a idem do školy, tak to beriem auto a rukavice postačia aj tie čo mám.. snáď budúci rok. A pekne si sa zladila do červena ako tie šípky :)

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Simi. ďakujem :) tie červené rukavičky(nevyfotené) sú koženkové. tieto bordové sú kožené. bola to láska na prvý pohľad. sú úžasne hebučké! odporúčam kúpiť kožené :)

      Odstrániť
  3. nice look!!

    http://wishuponastarblog.wordpress.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. These are such beautiful photos! And I love those leggings- the print is so cute :)
    -Tori
    www.fashiontrendsmore.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Love your blog and your style!

    Kisses from Spain

    If you want visit mine:

    http://issimoandco.es

    OdpovedaťOdstrániť
  6. So nice leggings!
    Beautiful photos!
    xxx
    s

    http://s-fashion-avenue.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Great outfit! Love the leggings! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.gr/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super fotky, barva oblečení jako by patřila k barvě bobulek na keři. Moc hezké fotky, jsem tvůj nový čtenář.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tá zimná čapica,šál a nohavice vyzerajú perfektne gemini

    OdpovedaťOdstrániť