sobota 9. júna 2012

The barn behind the garden

Včera podvečer sme nafotili sériu fotiek, ktoré som rozdelila na dve časti. Druhú vám ukážem o pár dní. Z blúzky, ktorú mám na sebe, som úplne nadšená. A áno, viem žehliť :) Materiál je krčivý, takže výsledný efekt bude vždy taký.
                                                                                                            blúzka/shirt - Swan goose nest
                                                                                                                 kraťasy/shorts - Fishbone
                                                                                                                  topánky/shoes - Primark
                                                                                                                          taška/bag - ELLE

3 komentáre:

  1. Máš překrásnej blog. Fakt se mi hodně líbí, už ho mam ve sledovaných! Super práce :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten outfit se mi hrozně líbí, taky to tak nosím :)
    A ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá blúzka je fakt krásna :) Pekný outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť