pondelok 11. júna 2012

The rock girl needs the rock coat

Pred niekoľkými týždňami som spravila úžasne výhodnú kúpu. Môj čierny lak, ktorý som doteraz mala, bol už prakticky nepoužiteľný a preto som sa začala obzerať po novom. A čo čert nechcel (vlastne asi zrejme chcel) som na nete našla ten najsamlepší lak pre mňa, Christian Dior a len za 7eur!! Je síce o niečo menší ako som čakala, ale to mu na kráse neuberá. Štetec je plochý, oblúkovito zastrihnutý, prispôsobený nechtom, čo uľahčuje nanášanie. Farba nie je až taká sýta. Po prvom nanesení je skôr šedá, takmer priesvitná. Na docielenie čiernejšieho vzhľadu treba aspoň tri vrstvy. Výsledok nie je temný, čierna je s nádychom šedej a má jemnú perleť, čím jej dodáva glamour look. Veľkým plus u tohto laku je, že neuveriteľne rýchlo schne! Čerešničkou na torte je jeho názov - Rock Coat. Veľmi rada a veľmi často sa budem zahaľovať do môjho rockového kabátika :)

Zároveň s týmto postom som sa chcela s vami podeliť aj o tieto krásne fotografie.  Objavila som ich v časopise Top Fashion, aktuálne číslo jar/leto 2012.
1.,2.,3. a 4. fotka - fotografka: Monika Bagalová, modelka: Adriana/Exit model management
5. a 6. fotka - fotografka: Andrea Zvadová, modelka: Adriana/Exit model management

2 komentáre:

  1. Wonderful pictures!!! Have a good day dear and thanks for the comment!
    sotender

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Černý Dior, velice elegantní :)

    http://fashionpuding.blogspot.cz/
    (nová recenze na šampony)

    OdpovedaťOdstrániť