streda 8. apríla 2015

one year older


Prednedávnom mal môj blog narodeniny. Krásne tri roky. Som veľmi rada, že moje  dieťa takto povyrástlo a som veľmi šťastná, že robí takú radosť aj vám. Chcem sa vám poďakovať za povzbudivé komentáre a milé slová, ktorými ma obdarúvate. Vtedy viem, že táto práca má nejaký zmysel. Bez vás by to totiž nebolo ono. Ďakujem :)

It was my blog's birthday a couple days ago. Wonderful three years. I am very glad that my child has grown and I am very happy that it brings joy to you too. I would like to thank you for your encouraging comments and kind words which you're giving to me. Then I know that this work has some meaning. Without you it would be nothnig. Thank you :)


Photos by: Michal Jakubec

3 komentáre:

  1. Blogu přeju jen to nejlepší do budoucna ^_^
    PS: Super fotky, ta barevná pozadí mě baví =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jee tak to všetko najlepšie potom ! nech vydrží ďalšie tri roky :) máš krásne fotky :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wow congarulations :) Keep going- you are a fantastic blogger :)

    lovelyforme.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť