nedeľa 13. decembra 2015

golden sunset

Táto jeseň bola naozaj veľmi dlhá a preto som mohla dosť dlho nosiť túto kaki bundičku. Teraz už by som v nej umrzla, a tak ma pekne poslušne čaká zavesená v skrini. Keďže má vojenský vzhľad môžem si ju obliecť aj k ocinovi na paintball.
Ku kaki farbe príjemne ladí hnedá teplá zemitá farba, a tak som k nej vytiahla svoju koženú tašku, ktorú som kúpila vo výpredajoch na Asose. A pretože tam boli veľmi dobré kúsky, tie ďalšie ma čakajú pod vianočným stromčekom.

This autumn was really very long and that is why I could wear so long this khaki jacket. Now I would freeze in it, so it is waiting for me obediently nicely hanging in my closet. And because it has a military look I can also wear it to my dad's paintball. 
To khaki colour fits brown warm earthy colour, so I took my leather bag that I bought on sale at Asos. And because there were very good pieces, the others are waiting for me under the Christmas tree.

sveter/sweater - Interdee
bunda/jacket - Asos
rifle/jeans - H&M
čižmy/boots - CCC
šál/scarf - H&M
taška/bag - Asos

Photo: Anton Gráf  Facebook

4 komentáre:

  1. S těmato fotkama mám pocit, že podzim ještě neskončil..krásné!

    Michael
    Vyhraj Nikon D5500

    OdpovedaťOdstrániť
  2. What a nice outfit. I am amazing of your hand bag and its color it is exceptional which make you gorgeous.
    FashionTips

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You look very beautiful, love your scarf :)

    Happy New Year!

    http://itsmeieva.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť